بازی Sekiro: Shadows Die Twice بر خلاف عناوین قبلی استدیو FromSoftware بخش آموزشی خواهد داشت

توضیحات آقای Hidetaka Miyuzaki خالق سری سولز در رابطه با بازی

بازی Sekiro: Shadows Die Twice _ همه ما بازی دارک‌سولز با تمام سختی‌هایش دوست داریم. اما یک مسئله در این عنوان محبوبِ FromSoftware همیشه کمی اذیت کننده بود. نبود بخش آموزشی در بازی‌های استدیو FromSoftware باعث می‌شود که بازی‌کن محتاطانه پیش برود و همیشه مواظب باشد، چرا که در ابتدا هیچ چیز از بازی نمی‌داند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice عنوان جدید استدیو FromSoftware که توسط کمپانی Activision منتشر خواهد شد، مثل عناوین قبلی فروم‌سافتور نخواهد بود. در واقع این بازی یک بخش آموزشی خوب خواهد داشت.

در مصاحبه‌ای با آقای Hidetaka Miyuzaki خالق سری سولز،Miyuzaki اعلام کرد که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در بخش تفهیم چگونگی بازی کردن به بازی‌کن ها بسیار از عناوین قبلی موفق تر خواهد بود. میازاکی در رابطه کمکاری با Activision توضیحاتی ارائه داد:

قطعا ما در ساخت نیاز به کمک داریم و Activision این نیاز مارا برطرف کرده. دلیل اینکه در حال حاضر با این کمپانی همکاری می‌کنیم این‌ است که، Activision اجازه می‌دهد بازی ما به همین شکلی که هست و به بهترین نحو ممکن ساخته شود یعنی مدیریت محتوا و تمام محتوای درونی بازی دست خودمان است. بعد از اینکه شما دکمه استارت را می‌زنید همه چیز ساخته شده توسط FromSoftware است و این بسیار عالیست.

ما در مسائلی نیاز به کمک داشتیم و از Activision مشورت گرفتیم. آن ها به تمام دید و اهداف ما نسبت به بازی احترام می‌گذارند و قصد ندارد هسته محتوا و گیم پلی مارا تغییر دهند.

اینطور که به نظر می‌رسد بازی Sekiro: Shadows Die Twice کمی در گیم‌پلی با عناوین قبلی فرق ‌می‌کند اما بخش داستان گویی بازی، کاملا مثل عناوین قبلی استدیو گیچ کننده خواهد بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد.

دسته بندی
اخبار بازیمطالب

یک دیدگاه

مطالب مرتبط