کمپانی ناشر بازی NBA 2K18 از بازخوردهای پرداخت درون برنامه ای میگوید

بازخوردها بصورت کاملا جدی در نظر گرفته می شود

اخیرا کنفرانس مالی سه ماهه ناشر بازی NBA 2K18 یعنی کمپانی Take-Two Interactive Software برگزار شد و طی این کنفرانس، استراس زلنیک (Strauss Zelnick) مدیر اجرایی کمپانی، برای سرمایه گذاران و تحلیل‌گران درمورد پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌ها به گفتگو پرداخت.

زلنیک عنوان کرد تا بحال از سوی مصرف کنندگان بازخوردهای ضعیفی درمورد پرداخت درون برنامه‌ای دریافت شده است. وی در ادامه افزود کمپانی Take-Two موضوع بازخورد کاربران را قاطعانه و بسیار جدی در نظر خواهد گرفت.

از طرفی دیگر زلنیک به دنباله اشاره‌ای به بازی NBA 2K18 توضیح داد، نقدهای فوق العاده قوی دریافت شده و مردم به این بازی علاقه زیادی نشان داده‌اند.

وی در بیانیه خود با خاطر نشان کردن اینکه تجارت در سرگرمی، یک تجارت بر اساس علایق و خواسته‌هاست و صرفا نمی‌توان آن را یک وسیله برای کسب درآمد دانست، افزود مردم برای یک عنوان موفق نظر مثبت نشان می‌دهند. لازم به ذکر است بازی NBA 2K18 از دسته بازی‌هایی است که نظر مردم را بخوبی به خود جلب کرده است.

مدتی پس از این گفتگو، زلنیک وجود یک حالت آنلاین در بازی Red Dead Redemption 2 را تایید کرد و افزود کمپانی ناشر قصد دارد تا میزان سنجش موفقیت بازی‌های خود را بر تعداد بازیکنان همزمان عناوین خود بجای تعداد نسخه‌های بفروش رسیده اتخاذ کند. این حالت شاید در نهایت برای همیشه بصورت آنلاین نبوده و یا پول مجازی در این حالت برقرار نباشد، اما می‌توان آن را به عنوان راهی برای درگیر کردن بازیکنان بطور مداوم در نظر گرفت.

در ادامه زلنیک درمورد پلتفرم نینتندو سوئیچ اظهار داشت، این پلتفرم بسیار هیجان انگیز است و کمپانی Take-Two آن را در دستور کار خود قرار داده و از آن پشتیبانی می‌کند.

دسته بندی
اخبار بازیایکس باکسپلتفرم هاپلی استیشنکامپیوترمطالبنینتندو

یک دیدگاه

مطالب مرتبط

Powered by themekiller.com