کنفرانس E3 2019 | جزئیات Final Fantasy VII از زبان Square Enix

تاریخ انتشار و توضیحات مربوط به گیم پلی و حالت‌های مختلف بازی

دیروز مشخص شد که اولین نسخه از Final Fantasy VII Remake در ماه مارس منتشر خواهد شد. اما امروز و در خلال ارائه‌ی Square Enix در کنفرانس E3 2019 ، تهیه کننده و کارگردان این عنوان، جزئیات تکمیل کننده‌ای را درباره‌ی این نسخه‌ی بازسازی شده از سری Final Fantasy در اختیار رسانه‌ها و کاربران قرار داده اند. بر این اساس، اطلاعات مفیدی از گیم پلی بازی، جزئیات مربوط به بازگشت بخش مبارزه‌ای و تمامی انتظاراتی که کاربران باید از این نسخه داشته باشند، منتشر شده است.
بر اساس ادعای Tetsuya Normura ، کارگردان این بازی، سیستم Combat یا مبارزه‌ی Final Fantasy VII Remake با تلفیق سبک‌های real-time و Command-based ، تفاوت زیادی با نسخه‌ی اصلی و اورجینال بازی خواهد داشت. که البته این تغییر اتفاق خوبی به حساب می‌آید. چراکه حالا کاربران می‌توانند علاوه بر اعمال حملات معمولی از طریق کلید مربع، با یکبار فشردن آن بین اعضای گروه جا به جا شوندهمچنین در این ورژن، حالا دیگر هنگام نبرد، با این که مخزن ATB درحال شارژ شدن است، از اعمال دستورات شما ممانعت نمی‌کند بلکه در حال شارژ نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌دانیم که استفاده از اسپل‌ها، آیتم‌های مختلف و تکنیک‌های متنوع همچون Cloud’s Braver ، همگی مستلزم مصرف شارژ ATB هستند و حالا با شارژ مداوم و اتوماتیک آن، سرعت عملکرد شما به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.
البته اگر نگران درهم پیچیدن بیش از حد اتفاقات بازی در حین مبارزات هستید، می‌توانید با استفاده از شارژ ATB و از طریق قابلیت توقف زمان ، با صب و حوصله‌ی بیشتری به اعمال استراژی خود بپردازید. دشمنان نیز از این مخازن ATB برخوردارند. که شما باید با متمرکز کردن ضربات به این مخازن، میزان تخریب حملات خود را افزایش دهید.
در دموی بازی، می‌توان این ویژگی‌ها را در عمل مشاهده کرد. جایی که در آن Barret و Cloud یکی از نیرو‌های دشمن در راکتور Mako که نگهبان Scorpion نام دارد را محاصره می‌کنند. در حین این مبارزه، هیرو‌ها با ضربات کوتاه برد خود به بدنه‌ی این ربات آسیب‌های جزئی وارد می‌کنند و به طور همزمان، Barret هنگام خروج ربات از رنج مشخص شده، به سمت آن تیر اندازی می‌کند. همچنین آنها برای جلوگیری از برخورد با اشعه‌ی لیزری کهاز دم عقرب خارج می‌شود، باید مرتباً پناه بگیرند.
در نهایت با ضرباتی که Cloud و Barret به هیولا وارد می‌کنند و با پر شدن نشانگر پایین صفحه، ربات، شروع به تلو تلو خوردن می‌کند. سپس Cloud با یکی از تکنیک‌های مختص خود به نام Cross Slash کار هیولا را تمام می‌کند.

از دیگر بخش‌های کنفرانس Square Enix در باره‌ی این بازی، می‌توان به معرفی برخی از صدا پیشگان اصلی کاراکترهای بازی اشاره کرد. حضور افرادی همچون Steve Burton و George Newbern (که از زمان Advent Children صداپیشگی Cloud و Sephyroth را بر عهده داشته است) برای طرفداران قدیمی Final Fantasy سورپرایز بزرگی به حساب می‌آید.

– Cloud توسط Cody Christian از All America و Teen Wolfs
– Baret توسط John Eric Bently از Transformers و Independence Day
– Aerith توسط Briana White از Criminal Minds و Occupants
– Tifa توسط Britt Baron از Glow
– Jessie توسط Erica Lindbek از Spider man ، Persona 5 و Thundercats Roar
– Biggs توسط Gideon Emery از Star wars و Teen Wolfs
– Wedge توسط Matt Jones از Beacking Bad
– Sephiroth توسط Tyler Hoechlin

این اطلاعات همگی از طریق یک نگاه کوتاه اولیه به دموی بازی بدست می‌آیند. طی روز‌های آینده، با دسترسی به نسخه‌ی اصلی بازی، جزئیات تکمیلی و بررسی تخصصی آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دسته بندی
E3 2019اخباراخبار بازیمطالبمقالات

یک دیدگاه

مطالب مرتبط