Battle Royale

میازاکی به ساخت یک عنوان Battle Royale علاقه‌مند است

آیا خالق سری سولز به سمت دنیای بازی‌های چندنفره می‌اید؟

شاید عجیب‌ترین رقیب برای جایگاه پادشاهی بازی Fortnite در سبک بتل رویال بازی Tetris 99 باشد، اما احتمالا رقیب خطرناک‌تری برای این بازی در راه است. هدیتاکا میازاکی خالق سری سولز و Bloodborne از شرکت From Software در مصاحبه‌ای با سایت The Telegraph گفته است که به سبک Battle royale و مدل ‘live service’ که بازی‌هایی مانند Destiny و Anthem از آن استفاده می‌کنند علاقه‌مند است.

آیا این امکان وجود دارد که From Software که برای عناوین سخت و چالش‌برانگیز تک نفره‌اش شهرت دارد به جمع سازندگان بازی‌های چند نفره بپیوندد؟

آقای میازاکی در این باره گفتند:

همیشه احتمالش وجود دارد، این بازی‌ها بسیار سرگرم کننده هستند. و ما به الگویی که این بازی‌ها از ان پیروی می‌کنند علاقه‌مندیم. اما اگر ما به این سمت برویم کمی متفاوت خواهیم بود. اما ما قطعا به این مورد علاقه داریم و مطمئنا این احتمال وجود دارد که به سمت بازی‌های چند نفره برویم.

تصور هرکسی از یک بازی Battle royale از شرکت فرام سافتور بسیار متفاوت‌تر از عنانوین شوتری همچون فورتنایت یا Apex Legends خواهد بود. و یک بازی نقش آفرینی و چند نفره بر اساس مدل Live Service از دنیایی مانند Dark Souls و Bloodborne می‌تواند مسیر جالبی برای این توسعه دهنده باشد.

هرچند میازاکی به این اشاره کرد که عناوین ماجراجویی و تک نفره همچون Sekiro: Shadows Die Twice یک عضو ثابت از صنعت بازی‌های ویدئویی خواهد ماند.

بازی‌های تک نفره اکشن در این دوره خیلی نایاب نیستند. درحالی که بازی همانند Devil May Cry 5 المان‌های آنلاینی دارد، دو هفته زودتر از بازی خودمان عرضه می‌شود و آن بازی یک تجربه کاملا تک نفره محسوب می‌شود. ما همچنین عناوینی همچون God of War و Spider-Man را داشتیم که بیشتر از ۹ میلیون نسخه فروختند.

ما به این گوناگونی در صنعت نیاز نداریم. صرف نظر از کاری که ما در From Software انجام می‌دهیم، به افرادی نیاز داریم که بازی‌های بتل رویال و لایو سرویس بسازند و همچنین افرادی که عناوین تک نفره خلق کنند.

دسته بندی
اخباراخبار بازیاخبار کوتاهمصاحبهمطالب

یک دیدگاه

مطالب مرتبط